Dag 2 - Min första kärlek

Antar att det var när jag va liten och man sprang runt oh pussades? inte så mycket kärlek där dock... Första gången det var lite mer att man var ''ihop'' med någon var väl i 3an, då menar jag när man verkligen gillade varandra, det höll ju inte så länge det men iaf :D Har inte varit riktigt kär många gånger alls, men känns ju konstigt för när man nu tänker tillbaka känner man ju absolut inte likadant och med vissa undrar man ju varför man ens kände som man gjorde? Men har nog bara varit riktigt kär en gång. Namnen nämner jag dock inte hehe det här kan nog inte ha varit så kul att läsa & väldigt ointressant ''dag'' menmen nu är den gjord iaf :)

Förövrigt så längtar jag sjukt mycket till helgen!!!! Har inte supit sen nyår så är as pepp! Helgen blir proppfull... ska fira 5 tjejer sammanlagt på 3 olika fester, hoppas helgen blir lika kul som mina förväntningar. =) PUSS


Bilden är sen vi festade hos Sara en annan gång, förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0