Dag 7 - min bästa vän

Allt har förändrats så mycket på de senaste åren. Den personen som verkligen betydde sjukt mycket och som jag trodde skulle finnas på samma sätt i mitt liv mycket längre blev en person man bara hälsar på.
Jag har så mycket bra vänner! Men en som jag säger allt till & som är nära på alla sätt eftersom hela våra familjer känner varandra & våra småsyskon är bästa vänner, det gör att vi umgås på alla sätt. Det är Louise :) hon och jag har känt varandra sen vi typ var 11-12 tror jag! & vi träffades genom våra familjer och vi blev vänner direkt! Vi har väldigt många minnen tillsammans och hela sommaren 2010 är ju med henne nästan :)


hahaha bilden är sen 7an :D!! Hoppas inte Louise vill att jag ska ta bort bilden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0