i hope i'm getting this right - this time.



Fick med mig dessa böcker hem idag, Elsas mode var bra tyckte jag så har velat läsa Elsas värld och likaså med den andra boken där ''Alla var där'' var väldigt bra så får hoppas dessa är det också! Läser mer hemska, sorgliga och spännande böcker egentligen men ibland får det bli såna här romantiska tjejböcker hehe! Klockan bara springer iväg och känner att jag nog snart ska gå och lägga mig.. Vem vet, kanske läser några sidor? Har även en liten liten klump i magen - har kommit på att jag har lite plugg som ligger och väntar, varför bestämmer man sig för att plugga på ett lov när man inte har tid eller ork till det?
Med detta säger jag godnatt och hoppas ni kommer sova gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0