valentines day



Min Alla Hjärtans Dag var bra, fick hjärtchoklad när jag vaknade och så har jag varit på mysig bio. Gillar inte svenska filmer så mycket vanligtvis men den här var bra. Hemsk, tänkvärd & sorglig, fällde en & annan tår.. Klart sevärd film! Helst av allt på en sån här dag önskade man ju att man hade nån kärlek som man kunde mysa med men icke sa nicke och då får man göra det bästa av situationen :D Nu har jag tagit en skön dusch och ska nog snart krypa ner i sängen! Natti, hoppas ni haft en bra dag med mycket kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

DU ÄR SÖÖÖÖÖT! :)

2011-02-16 @ 11:49:02
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0