wednesday

hej o hå min längsta dååg, hatart. 8.20 - 16 :( okejokej det har säkert alla haft massa gånger men för mig känns det jätte långt för har nästan alltid haft chillshema :o när den plågan var över gick jag till actic & körde lite cross & sprang. Åt nyss fruktsallad till mat haha men var inte sugen på något annat, eller jo mörkchoklad som jag ska ner och hämta som får bli mitt sällskap till desperate housewives, även att den lär ta slut snabbt.. Är så glad att det snart är helg igen och sportlov!! Visst vill man att det ska bli sommar fort men känns som veckorna bara rinner iväg och man vill ju faktiskt leva så länge man kan, men man hinner ju knappt andas:o heheh


båda bilderna är från 2010 - bornholm.

tänk att bara ligga där nu?! fan vad jag längtar :((

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh okej, då kommer väl de kanske upp då!

Vad gör du nästa lördag förresten? :D puuuuss

2011-02-17 @ 23:34:45
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0