en trevlig stund med en saknad pappa


hej på er mobilbilder!
Vi tog oss en liten sväng på stan & stannade även och fikade. Har inte bott hos honom på länge nu så var kul att ses. Han har även gått ner 12 kilo:o... Får väl komma och ge han mat eller nått nej nu skojade jag. Han har varit sjuk och så :) Men kan ju dock inte påstå att det inte behövdes hehe... Nej nu får jag ta tag i kvällen, ska nog dra mig till felicia & tess om en stund ska bara få i mig lite käk först. Blir nog en lugn och skön kväll, hare bra alla!

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hahaha absolut ju :D jo det är helt lugnt! kan annars mejla över dom där tre till dig? :) puss

2011-03-12 @ 13:59:18
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0