t i s d a g

Fyfan va seg jag är, och försover mig även hela tiden... Och inte nog med det har jag/min syster slarvat bort min cykelnyckel så då måste man ju gå upp ännu tidigare -.- kuuuul :) Va iallafall en riktigt chilldag idag i skolan, men måste nog börja skriva lite på mina arbeten, har dock ingen ork, greys anatomy funkar liksom bättre :D Men hade iallafall tänkt ta mig en promenad nu med amanda och bli lite pigg, men då ska det regna?! Fan alltså, äckel regn. Men om det nu slutar snart ska jag iallafall ta mig en promis & en springtur om jag orkar och efter duschen tänkte jag träffa Fellan! Får se hur det blir med det alltså. Aja, nu lockar ännu ett avsnitt och hoppas på att regnet slutar! Förresten är det inte många dagar kvar till man fyller år, fredag barre:D

Bilden är sen ett kaffehäng på morella i somras, me like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0