thai mat ♥

Fick vänta länge medan min syster fixade sig innan vi åkte ner och åt på stan så blev lite egobilder haha...
Maten satt bra imagen iallafall! Var även ute en sväng i piperkärr och gud så det ser ut i huset, håller på och renoverar, lär väl ta ett tag och det är väl en av anledningarna till att jag inte bott hos pappa på länge. Hoppas verkligen det blir klart till sommaren för det är då som det är värt att bo där ute... Idag är jag verkligen inte på humör, så lutar åt att jag bara ska vara hemma ikväll, orkar inte göra något, men får väl se, kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

du är fin anna :D!

2011-03-29 @ 20:54:24
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0