this was my day

De övre bilderna är amandas & den underst är tessans.
Min dag har innehållit mycket gott som ni ser! Efter en lektion cyklade jag & amanda ner till stan, vi gick runt lite och käkade även kebab, så jävla gott! Till er som inte vet har ''kebabmästaren'' erbjudande nu eftersom det nyss öppnat för iår, allt för 50kr inklusive dryck :D Sedan bytte jag ut Amanda mot Tess haha - var med när hon klippte sig och när det var färdigt skyndade vi hem till goda våfflor! Mätta låg vi ett tag i hennes säng och bara chillade, la även upp en grymt snygg video som finns på hennes blogg, ja asså vi är normala:)
Nu är jag nyss hemkommen från ett filmhäng @linns place med wallander och ben&jerry's! Trött och helt förvirrad kryper jag ned i sängen med några avsnitt grey's anatomy, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0