good night people

Kom hem från tjejkvällen på stan för ett tag sen. Hittade faktiskt ganska mycket iallafall eftersom jag inte skulle köpa något speciellt... Det mesta var dock grejer som jag får imorgon och det visar jag då! Hittade iallafall en kofta, kjol och en snygg skjorta som mamma åker ner och köper imorgon för ångrade mig sen :) Åt på thai hoa också, alltså jag skulle kunna leva på thai mat, beste. Lite pirrigt och glad är jag över att fylla år, känner mig liten igen haha. Hoppas det blir kul bara! Aja nu ska jag iallafall städa lite så det blir lite hemtrevligt och senare lägger jag mig och somnar till grey's, låter perfa i mina öron!

Kommentarer
Postat av: emma.

åh va gullig du är :) du verkar ha en väldigt skön stil! hoppas du haft en bra dag!

2011-03-31 @ 23:57:21
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0