Dag 4 - det här åt jag idag

skaplig ointressant ''dag''? Kul att veta vad jag ätit liksom... Men aa jag vill helst inte tänka på mat just nu för har JÄTTE ont i magen :( Men iaf, åt flingor till frukost & sedan åt jag chillekonkarne i skolan. Efter skolan gick jag hem en stund och då åt jag keso&banan<3 sedan tog det ett tag innan jag åt igen eftersom jag hängde med lite sköna människor säkert därför jag fick så ont eller nått för åt nyss typ, värmde pasta & skinksås. Så nu vet alla det typ?! hehe

förövrigt sitter jag här i min crazy outfit tills imorgon kväll då det är 80-tals tema, skulle aldrig gå ut såhär rosa annars kan jag bara ta och säga! ;) Bilder kommer förmodligen efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0