Saturday

Godmorgon! Usch nu är man trött efter helgen... Men det var jätte kul igår:D hoppas på att nån har lite bilder! Eftersom ''dag 6 - min dag'' var igår så passade det ju bra eftersom jag ändå ska berätta om igår. Jag vaknade till en mumsig frukost - hallonscones, som har blivit min familjs nya helgtradition! Efter det blev det stressigt då man skulle duscha & fixa sig till kvällen samtidigt som man skulle hinna med att köpa present innan vi åkte iväg till totebo! Men det gick bra och väl där hade vi jätte mys! Vi firade Frida som blivit 18! Jag, Louise, Linnea & Michaela. Tacos, bada balja, glass & skoj :) Vid 19.15 tog vi bussen in till stan & jag och louise drog oss till Sara där det var fest för henne & Hilda! Massor skratt & dans :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0