Kalla kvällen

Kom precis hem som en isbit. Hade brist på något att göra så tog mig en powerwalk ut till löga där emmy, louise och linn befann sig, men när jag kom dit skulle dom ju cykla därifrån så va bara att springa in till stan. Stog och snackade lite och sedan drog sig och jag linn och mötte albin och pierre och tog oss en kvällspromis, men det var bara kallt :( Så nu hoppar man in i duschen och sedan somnar som en stock, känner på mig att jag kommer bli sjuk men det får man ju inte hoppas. Har fått ett jobb(?) förresten i typ en butik ute vid lager så blir att jobba tors-mån eller något sånt, kul att missa fina soldagar, aja pengarna behövs ju så :D GODNATT

Kommentarer
Postat av: Moa

fortsätt drömma hoe

2011-04-19 @ 07:47:44
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0