MÅNDAG, IGÅR & IDAG

Har inte bloggat sen i måndags så tänkte att det kanske var dags. I måndags kväll chillade jag nere i stan med Tess, Moa, Emelie & Amanda. Glass, choklad, åka lite raggarbil haha och det slutade med massa mys på tess ballkong där vi grillade marsmallows! Igår gick jag barbent för första gången i år, sommarkänslor! Gick på stan med syrran, sedan satte vi oss och väntade i hamnen på Louise & fick även ner en kebab då pappa kom förbi en snabbis. Dom kände för att bada så vi åkte ut till löga men då ska ju såklart solen gå i moln och fanns ingen bra ledig plats så vi drog hemåt efter en stund. Kvällen var helt okej haha sköna människor och lite dans sådär. Nu idag har jag käkat lunch på thai hoa med mammi och fick även med mig lite kläder hem från stan. Ska snart börja fixa lite innan jag beger mig iväg ut på korpa för grillning med lite brudar, tror allt de blir en kul kväll! Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0