skogsmullar?

Haha tog bara en bild så denna får duga även att den inte känns så kul att lägga upp :D Förresten känns det som jag bara är ute och går med amanda, det ända jag skriver? Men vi försöker gå en promis om dagen för att få vardagsmotionen och så är det skönt med frisk luft och massa damp snack :) Hur som helst såg vi två plaststolar ute i skogen så vi satte oss och fann lite med trollen ett tag ;) Puss på henne iallafall och nu väntas tvtittande och mys med mamma. Emmy åker till sälen inatt och kommer hem på typ söndag och mamma jobbar hela helgen, kommer sitta här för mig själv som ett emo eller när jag väl är hemma men det ska nog gå bra, bara jag som är sällskapsjuk :D Aja, heirååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha så du är emo det visste man inte..(y)

2011-04-14 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0