Gårkvällen bestod av detta:

Ja gårkvällen blev inte som tänkt men den va nästan lika bra ändå! Grillat är ju bara bäst, speciellt efter den långa vintern. Vi satt ute på Linns altan med filtar om oss för visst var det lite kallt men bara känslan liksom :) Lite senare kom Emil & Oscar och höll oss sällskap, linn klippte emils hår och lite haha, va ju meningen vi skulle dricka men blev inte så mycket av det, dom blev hungriga och linn sugen på kaffe så vi färdades till corner innan vi splittrade på oss. Jag & Linn drog hem till henne och poppade popcorn och såg på en skräckis som gick på tvn men som jag redan sett 2 gånger men bra, when a stranger calls, men blev att jag somnade igenom den tills Linn väckte mig livrädd haha!
Jag känner att  jag har tusen grejer för mig idag, men får börja med det ''viktigaste'' skriva klart ett arbete i engelska, som känns så jävla jobbigt just nu, kan inte skriva långa grejer på engelska, går bara inte.
Aja hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJ Då är vi två om att hata engelska!!

2011-04-10 @ 18:11:23
URL: http://annasstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0