the weekend

I fredags åt vi ju som sagt tacos & massa mer gott hos mig, det blev en kul kväll med mycket skratt och fula bilder... :D I lördags fick jag gå upp tidigt för att va med min syster på öppen skola, efter det så samlades ett gäng tjejer hos Josefine för lite brunch! Det satt fint i magen. Det blev även lite ''moget'' snack huhu som behövs ibland. Efter brunchen promenerade jag & tess hem till henne och låg i sängen i flera timmar och bara chillade, senare framåt 10 på kvällen (som egentligen skulle varit klockan 8) hämtade pappsen upp oss och vi drog ner till thai hoa och käkade, fyfan efter det kunde jag knappt röra mig, inte ätit såhär mycket på väldigt länge haha!




göööööööttans
Snodde bilderna från tessan :)!


Nu väntas en skön promenad sen får jag väl spika fast mig i böckerna, för med ett tyskaprov och en historia uppgift som ska vara klar imorgon är det nog bäst jag sätter igång snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ett mögligt ruttet gammalt äpple som legat halv ätit bakom ett skåp i några dagar.



fast om du hellre vill kan du få vara en intorkad tomtat, den vid våra skåp :)::)

2011-02-13 @ 17:05:15
URL: http://aemaendea.blogg.se/
Postat av: Amanda

fall du menar tomaten så nej?:o den ligger ju intorkad i golvet?xd

2011-02-13 @ 22:44:37
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0