21 juni

Idag har jag inte hunnit med datan så får bli ett snabbt inlägg nu innan sängen väntar, ikväll har jag hunnit sett 3 filmer med ett gäng som gick för en liten stund sedan. Imorse ringde chefen och sa att jag var tvungen att komma bort och stå i butiken medan han gjorde massa ärenden, lika så igår. Känns lite coolt att jag har hand om en hel affär för mig själv :D Det gick bra och direkt efteråt åkte jag ner till Kina och åt, fyfasen så gott! Fortsatte även att gå runt i stadens affärer med mina sötnosar Tess & Felicia. Imorgon hoppas jag att jag får sova ut och inget samtal om jobb, då blir jag fan arg!!! Det skulle heller inte skada med lite sol, Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Fina duuuu!

2011-06-23 @ 01:11:04
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: alexandra | fotoblogg

fin due!

2011-06-23 @ 15:40:08
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0