8 maj - happy birthday daddy

''Föreläsningen'' igår höll på jätte länge och höll typ på att dö, hade lugnt kunnat somnat eftersom mina ögon slog ihop hela tiden. Visst det var intressant men ändå sjukt långtråkigt. När klockan slog halv 5 eller något var jag iallafall inne i stan och mötte upp linn & även louise en stund på lite fika. Senare på kvällen hade jag, Linn, Tess & Josefine ett jävligt fint häng hemma hos linn med ett jävligt långt ölspel & massa skratt! Just nu håller jag på att vänta på att tess ska bli klar då vi ska ses på stan och chilla i det fina vädret, skönt att kunna gå barbent igen :)
Idag är det även min pappas 51 årsdag, haha han har blivit gubbe:o Så blir att käka lite på restaurang, göööött!
Haha fick även lite sällskap av dessa spelare, Magnus Johansson & Fredrik Norrena, eftersom deras hockeylag typ dricker den drycken också. Den dryck som jag snackar om heter noni och har funnits för läkande konst i flera tusen år och är bra för kropp & själ. Jag har väl mest märkt att naglar & hår växer snabbare och har inte varit sjuk en ändå gång det här första året på gymnasiet. Är allmänt piggare och sover bättre.
Näe nu ska jag dra mig neråt stan innan värmen försvinner, kramssssssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0