Om en timma är det måndag och skoldag, SUCK

Dagen slutade bra. Jag & Linn satte oss på sahara och jag tog som vanligtvis vatten istället för kaffe eller latte som alla andra dricker för att jag inte gillart men kände att jag ändå skulle ta tag i det och vänja mig lite, latte går ju iallafall att dricka! Så där gick min latteoskuld idag hehe.. Linn.G kom även efter en stund och det blev mycket skratt och snack. Nu har jag tagit ett rejält snack med mamma om skolan och imorgon blir det att gå till syv för ska nog ändra lite på min skolgång, vill inte gå samhäll och har aldrig velat heller.. Så kanske blir att ta studenten med lillasyrrran? Wiiihu! Hoppas på det bästa bara :D Ae nu blir det sängen, hoppas alla haft ett skitbra lov, det har iallafall jag haft! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du byta till? :)

2011-05-02 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0