Dagen liksom

Hårfärgen är i håret och känner mig alltid lika glad när mitt hår slipper se ut som om utväxten är röken och resten elden, orange & typ grått? Nej brunt men ingen fin brun färg.. Aja nu är det snart fint igen :D Får man hoppas...
Idag hade jag två prov som jag tror gick rätt bra :) Inget ig iaf hehe. Sedan drog jag och moa oss till corner där vi käkade lite och lite senare kom tess och gjorde oss sällis innan vi begav oss ner till mejeriet för att träna till modevisningen, kommer typ dö, vet inte ens varför jag sa ja till att va med :( Styrka & en powerwalk efter det och nu snart in i duschen alltså, bara klockan ringer. Vid 9 blir det troligtvis film eftersom det inte blev av igår. Kram!

Kommentarer
Postat av: fardus

jarå, det är bra :D Älskar vädret :)

2011-04-21 @ 15:03:47
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0