jag saknar min mixer...

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng och sova, behövs!
Min dag har inte varit allt för kul, långtråkig och det jag ville få gjort har inte blivit det.
Skola, träna, stan & sedan hem. Lyckades ta sönder mixern när jag & syrran skulle göra smoothie, för bra... Den va sönder delad så hällde i yoghurt när det inte fanns ngt lock under så allt rann ner i den och strömmen gick 3 gånger. Så ingen smoothie till mig medan jag skulle plugga, men gjorde jag det? Svar nej... Så ja, min helg får väl bestå av plugg för imorgon hinner jag inte det då jag går till 4 och sedan ska jag hänga med Amanda hela kvällen och natten, busigt! Puss sovgott på er ♥
haha en söt random bild? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0