Dag 3 - Mina föräldrar


Min mamma
betyder absolut mest för mig, hon är som min bästa vän jag och berättar typ allt för henne, jag är verkligen mammas flicka! När hon var liten såg hon ut som mig, mormor tog fram en bild för några år sedan och jag blev jätte rädd för trodde verkligen det var jag på bilden, så undrade ju när fan jag tagit den haha! Så vi känner igen oss väldigt mycket i varandra och har nästan samma åsikter. Det lustiga är att när jag kollar vart jag har t.ex. alla mina leverfläckar har hon dom på samma ställen så jag har verkligen fått hennes gener hihi. Älskar henne sjukt mycket och hon är bara bäst :D Hon är cool & rolig, och jag föredrar att vara hos henne istället för hos pappa. Hon kommer jag alltid kunna lita på.


Min pappa
är en sån person som är ganska tystlåten av sig och tänkande. Han är smart och vill att man ska vara ärlig. Men ändå har vi en ganska jobbig relation, visst ibland kan allt vara jätte bra men oftast så ae, funkar det inte. Han känns som 2 personer. Förr hade vi väldigt mycket problem och allt har varit jätte jobbigt för mig, men allt har blivit så mycket bättre :) Det syns att allt varit jobbigt för han med och att han nog är väldigt ledsen så jag är lycklig när jag väl ser att han är glad. Men när han är i sina bästa dagar är han jätte skön & klockrena kommentarer ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Tess

hih love din mamma hon är värsta söt och sköön! :D

2011-02-03 @ 20:28:58
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0