Sitting here at home

Dagen har varit okej såhär långt, långlunch sen typ halv 10 till 20 i 1 så det blev att kolla in i Carros nya lägenhet & käk på donken. Kom precis hem från VO där vi hade idrott - åka skidor. Jag och Carro åkte 2 varv & alla andra 1 mohaha grymma! Nu får jag väl se vad dagen bjuder på, tror det blir att hälsa på Mormor senare hihi va länge sen, får se om jag orkar ett pass på träningsvärk1 sen också eller om det räckte med skidåkningen som dagens träning! :D

Wonder where I all went wrong
Since you made me happier
Now all I can do is hurt
I realised I meant nothing to you
I guess you thought I was your fool
Now I realise the truth
I don't want anything to do with you
It's just the way I was attracted to you

Look at us now..



Vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Tess

nedå tänk inte så :) det kommer med tiden hehe, jag var typ oxå lite handlikappad i början..

2011-02-01 @ 18:25:55
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0