my sisters

''Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag'' tar jag imorgon för känns inte så frestande att lägga upp nu, var dyngblöt förut när jag kom hem. Hade gått hem från stan där jag fikade med mina sötisar felicia & tess! så när jag kom hem såg jag ut som ett emo av all mascara runt om i facet.. Ärligt talat känns inte ens det här kul men aja är väl inte så många kvar nu, skiter i dom tråkiga tror jag! Men byter dagens och tar den imorgon så idag blir det: ''Dag 11 – Mina syskon''.

Jag har en helsyster(15år) & 2 halvsystrar(25 & 27 snart) & en ''låtsasbror''.(något på 30 vetinte xd)
Emmy min helsyster betyder absolut mest för mig. Har alltid gjort & kommer alltid göra. Vi klarar oss inte utan varandra så är det bara, vi är som bästa kompisar också. Men våra syskonbråk är ju bara för sköna... typ ligger 3 på natten i troser och river & slår varandra?! Endast över en mobil :)
De andra umgås jag inte så mycket med, den äldsta bor i kanada & den nästäldsta i malmö så det är ju lite svårt.. Men Johanna träffar jag ganska mycket och hon är väldigt snäll och kommer alltid betyda mycket hon med :)



En av mina älsklingsbilder:)


här kanske vi va typ 13-14? Hon har alltid sätt upp till mig och velat vara som mig men det är väl sådant som hör till :D


Så här kommer jag alltid se dig, t.o.m lite yngre kanske, men typ tröjer med kattryck på och alltid bäbisspråk även fast du lärt dig snacka rent (a) (Snälla emmy bli inte arg för bilden, den är söt :D)


du vet jag älskar dig även fast jag (&linn) binder fast dig ibland & trycker in våra fötter i din mun & tar en bh över ögonen hihihi och sen filmar (a)


Nu har du ju dock växt upp & är mognare än mig vissa stunder :( ibland känns det som vi är tvillingar ist.
Men jag kommer alltid vara din storasyster som du kan komma till vad det än är för gör allt för dig!

här har ni hennes blogg: http://emmydahlqvist.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: ronja

fin header!

2011-02-10 @ 20:15:52
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: emmy

du kommer ångra bildvalet! :@

men jag älskar dig med... oftast hehehehehheheh

2011-02-10 @ 23:31:01
URL: http://emmydahlqvist.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: tack! :)

2011-02-11 @ 06:24:03
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: EMELIE - FOTO

skit snygg hårfärg har du! vad heter märket & färgen du färgat ditt hår med ? :D

kram

2011-02-11 @ 14:47:16
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0