alltid tacos - alltid gott!

Känner att jag typ gör ett inlägg om dagen? jaja ska bättra mig :)
Min dag har varit helt okej! Skolan va chill med 2 lektioner, tror jag typ skrev en mening under hela dagen? Helt onödig dag.. Aja efter skolan drog vi och tränade medan Linn väntade på mig och när jag va klar drog vi hem till mig och lagade tacos och kollade igenom massor gamla bilder, vi fick oss några ordentliga skrattanfall iallafall!
Vi kom på att vi ville färga våra hår så vi åkte runt till 3 affärer för att hitta den linn ville ha men även blev det inte så som hon tänkt sig, sånt suger :/ Färgade även mitt, blev lite ljusare bara och ingen utväxt :) Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på grey's anatomy och mysa med vindruvor & tropisk juice mihi gottigotttt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0