24 maj

Idag har jag varit duktig! Kom i tid till skolan (kan vara för att det var nationella) men iallafall, hade det i matte och tror det gick super. Annars blir jag sur. Hoppas den gick bra för er med! Satt och glodde mig igenom en historialektion och sedan var dagen slut! Jag & mamma vandrade upp till engströms för att hämta bilen som varit på service. Efter det ett litet möte & fick även med mig en ny bikini hem. Nu har jag ingen aning om vad resten av dagen bjuder på men hejdå sålänge!
Förresten är jag grymt arg på att desperate housewives & gossip girl har haft säsongsavslutning!! Hur ska jag klara mig?!
Okej, hellre sommar, men ändå..... Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinn en bloggsvars invite!



http://llovisafritzson.blogg.se/2011/may/vinn-en-bloggsvars-invite.html#comment

OBS! tävlingen avslutas imorgon

2011-05-25 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0