picknick i solnedgången

Först två bilder på gårdagens outfit. Sedan följer bilder sedan igår när mamma fick idén om en picknick så vi tog oss ut till lysings. Mysigt och med mycket behövligt snack! Har knappt varit hemma dom senaste dagarna därför dåligt bloggande. Men jag har hunnit med att grilla men lite sköna grabbs och igår åt jag & tess kinabuffé och sedan låg vi och stekte på hennes bakgård innan jag drog ner till stan & hängde med lite andra bruds. Idag är det tänkt att jag ska till skolan, så jag ska väl dra mig snart. Ska snacka med min lärare. Senare ikväll händer det jag inte velat ska hända på ett tag. Nämligen en modevisning jag & några andra vänner ska va med i. Nervöst! Bilder kommer säkert inom tid :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh vad mysigt :D



Lycka till idaaaag! puss

2011-05-12 @ 16:26:13
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0